• logo-blik
  • payu-l
  • payment
  • payment
  • logo-mbank
  • logo-inteligo
  • logo-pocztowy
  • logo-ipko
  • logo-nest
  • logo-citi
  • velo2
  • logo-millennium
  • logo-alior
  • logo-ing
  • logo-bzwbk
  • logo-plus
  • kasa
  • logo-toyota
  • bankispoldzielcze2
  • logo-credit
  • payment
  • payment
  • payment

Do Twojego zamówienia przystąpimy po dokonaniu płatności za zamówienie.

  1. Za zamówienie możesz zapłacić elektronicznie:
    • BLIK
    • przelewem natychmiastowym
    • Google Pay
    • Apple Pay
    • kartą płatniczą
  2. Płatności elektroniczne obsługiwane są przez:
    • PayU S.A., Główna siedziba (dane do faktury):, ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495
  3. Reklamacje: W przypadku wystąpienia problemów z obsługą płatności – niewykonania lub niewłaściwego wykonania obsługi – reklamacje kieruj do odpowiedniego operatora (mailowo lub telefonicznie): 
    • a) PayU  formularz online  link 
    • b) pisemnie na adres: 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182
    • c) mailowo na adres: pomoc@payu.pl 
    • d) telefonicznie, pod numerem telefonu: + 48 61 630 60 05 (połączenie płatne wg taryfy operatora, z którego usług korzysta Użytkownik). 1.